Infografic: Documente oficiale ale unei societatii nou infiintate

 Infiintare firma: DOCUMENTE OFICIALE ALE UNEI SOCIETATII NOU INFIINTATE

  • Certificat de Inregistrare emis de Ministerul Justitiei in colaborare cu Oficiul National al Registrului Comertului;
  • Certificat Constatator emis in temeiul art. 17 indice 1 alin. 1 lit. (c) din Legea 359/ 2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea persoanelor fizice, asociatiilor familiale si persoanelor juridice, inregistrarea fiscala a acestora, precum si la autorizarea functionarii persoanelor juridice, cu modificarile si completarile ulterioare, eliberat in baza declaratiei pe propria raspundere;
  • Rezolutie de Inmatriculare a societatii dumneavoastra semnata de persoana Desemnata cf. O.U.G. nr. 116/ 2009, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 84/ 2010, cu modificarile ulterioare, prin Decizia D.G. nr. 20/ 14.01.2010, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Actul Constitutiv al societatii comerciale;
  • Dovada Sediului Social (Contractul de Comodat/ Inchiriere sau Contractul de Asistenta Juridica);
  • Daca este cazul (adica daca ati deschis punctul de lucru odata cu infiintarea societatii), dovada punctului de lucru.

Infografic: Documente oficiale ale unei societatii nou infiintate

Documentele oficiale ale societatii nou infiintate 2020 Reivent Consulting
Documentele oficiale ale societatii nou infiintate 2020 Reivent Consulting

Servicii REINVENT CONSULTING:

 INFIINTARI FIRME:

 OFERTA: Infiintare firma GRATUIT cu abonament de contabilitate achitat in avans pe 6 luni.

  • 150 lei/ luna – fara activitate, cu plata in avans pe 6 luni (900 lei);
  • 230 lei/ luna, pentru maximum 10 de documente (fara salariati), pentru plata anticipata pe 6 luni (1.380 lei);
  • 350 lei/ luna, pentru maximum 20 de documente, fara salariati, pentru plata anticipata pe 6 luni (2.100 lei).

 GAZDUIRE SEDIU SOCIAL – orice sector Bucuresti

  • 6 luni – 65 euro + tva;
  • 1 An platit + 1 An GRATUIT – la doar 120 euro + tva;
  • 2 Ani platiti + 2 Ani GRATUIT – la doar 220 euro + tva.
  • In cazul in care alegeti serviciul de gazduire pentru o perioada mai mare de 1 an, dupa primul an, conform legislatiei in vigoare, se face mentiune de schimbare sediu social pe alt cabinet de avocat situat tot in cadrul cladirii de birouri apartinand Reinvent Consulting – costul este de 420 RON, dupa fiecare an de gazduire (toate taxele incluse).

 MODIFICARI ACTE FIRMA: onorariu de la 210 lei + taxe juridice.


Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!


Alege sa fii informat: aboneaza-te la newsletter-ul Reinvent Consulting!

Aboneaza-te la newsletter!

Aboneaza-te la newsletter!


Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 14 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4)021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail firma@reinventconsulting.ro. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting/

Da share la acest articol!

Related Posts

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *