Modificare obiect de activitate – cum se inregistreaza aceasta mentiune la Registrul Comertului?

MODIFICARE Obiect Activitate Principal - procedura Registrul Comertului Reinvent Consulting
MODIFICARE Obiect Activitate Principal – procedura Registrul Comertului Reinvent Consulting

Articol actualizat mai 2020.

La un moment dat, asociatii unei firme pot alege sa schimbe obiectul de activitate al companiei, in urma unei hotarari a Adunarii Generale, luata in conformitate cu Legea 31/ 1990.

Modificarea obiectului de activitate al unei societati comerciale este o mentiune care se inregistreaza la Registrul Comertului. Obiectul principal si cele secundare de activitate se refera la domeniul/ domeniile in care o firma isi desfasoara activitatea economica.

Atentie! O firma nu are limita in alegerea obiectelor secundare de activitate. Acest articol face referire la modificarea obiectului principal de activitate.

Clasificarea obiectelor de activitate, realizata in functie de denumirea acestora, o poti gasi aici.


Ce acte iti sunt necesare pentru a inregistra mentiunea de modificare obiect de activitate la Registrul Comertului?

  • Cererea de inregistrare;
  • Actul constitutiv actualizat;
  • Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor/ Actionarilor sau Decizia Asociatului Unic/ Consiliului de Administratie/ Directoratului ori Actul Aditional la Actul Constitutiv;
  • Dovezile privind plata taxelor/ tarifelor legale.

Daca este cazul:

  • Declaratie-tip pe propria raspundere – Model 3, din care sa reiasa ca persoana juridica indeplineste conditiile de functionare prevazute de legislatia specifica in domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protectiei mediului si protectiei muncii pentru activitatile precizate in formular;
  • Certificatul de inregistrare;
  • Avizele prealabile prevazute de legile speciale;
  • Imputernicire speciala, avocatiala sau delegatie pentru persoanele desemnate sa indeplineasca formalitatile legale.

In cazul modificarii obiectului de activitate al regiilor autonome, societatilor cooperative si organizatiilor cooperatiste de credit se vor atasa la dosar si:

  • Hotararea Consiliului de Administratie, aprobata de Ministerul de resort, pentru regiile autonome de interes national, in timp ce pentru regiile autonome de interes local, aceasta va trebui aprobata de catre Administratia Publica aferenta;
  • Hotararea Organului Statutar, pentru societatile cooperative;
  • Hotararea Adunarii Generale a Membrilor Cooperatori sau Actul Aditional Modificator cu viza organelor abilitate, in conformitate cu legislatia in vigoare, pentru organizatiile cooperatiste de credit.

Citeste si: Extindere obiect de activitate sau adaugare cod CAEN –  SRL si PFA

Citeste si: Top 10 intrebari – antreprenorul intreaba, contabilul si juristul raspund 


Cum te pot ajuta expertii Reinvent Consulting?

  Modificarea a obiectului de activitate principal

  • 420  lei – in Bucuresti si Ilfov;
  • 520 de lei – in celelalte judete ale tarii.
  • Aceste tarife includ taxele la Registrul Comertului, onorariul nostru si TVA.

Mai multe servicii: 

 INFIINTARI FIRME:

 OFERTA: Infiintare firma GRATUIT cu abonament de contabilitate achitat in avans pe 6 luni.

  • 150 RON/ luna – fara activitate, cu plata in avans pe 6 luni (900 RON);
  • 230 RON/ luna, pentru maximum 10 de documente (fara salariati), pentru plata anticipata pe 6 luni (1.380 RON);
  • 350 RON/ luna, pentru maximum 20 de documente, fara salariati, pentru plata anticipata pe 6 luni (2.100 RON).

 GAZDUIRE SEDIU SOCIAL – orice sector Bucuresti

  • 6 luni – 65 euro + tva;
  • 1 An platit + 1 An GRATUIT – la doar 120 euro + tva;
  • 2 Ani platiti + 2 Ani GRATUIT – la doar 220 euro + tva.
  • In cazul in care alegeti serviciul de gazduire pentru o perioada mai mare de 1 an, dupa primul an, conform legislatiei in vigoare, se face mentiune de schimbare sediu social pe alt cabinet de avocat situat tot in cadrul cladirii de birouri apartinand Reinvent Consulting – costul este de 420 RON, dupa fiecare an de gazduire (toate taxele incluse).

 MODIFICARI ACTE FIRMA: onorariu de la 210 lei + taxe juridice.

Click aici pentru a vizualiza lista cu onorariile detaliatate percepute la serviciile de inregistrari mentiuni.


Ramai Informat! Aboneaza-te la newsletter!

Aboneaza-te la newsletter!


Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 14 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4)021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail firma@reinventconsulting.ro. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting/

Da share la acest articol!

Related Posts

Related Posts

One Comment

  1. Angela 4 August 2016 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *