Procedura INCHIDERE PUNCT LUCRU 2019 – Registrul Comertului si ANAF

inchidere punct lucru Reinvent Consultinginchidere punct lucru Reinvent Consulting
inchidere punct lucru Reinvent Consulting

Demersul de inchidere punct de lucru se realizeaza din punct de vedere juridic prin inregistrarea acestei mentiuni la Registrul Comertului.

Acte necesare inregistrare inchidere punct lucru Registrul Comertului:

  • Certificat de inregistrare firma;
  • Copii acte de indentitate asociat/ asociati;
  • Hotararea Adunarii Generale/ Decizie Asociat Unic;
  • Cerere de mentiuni la Registrul Comertului.

Durata: 3 zile.

Acte necesare inregistrare inchidere punct lucru ANAF (dupa ce iese rezolutia de la Registrul Comertului):

  • Copii acte firma;
  • Copie rezolutie Registrul Comertului;
  • Formular 060 – pentru firmele ce au minim 5 angajati pentru respectivul punct de lucru si au obligatia sa solicite inregistrarea fiscala a acestora, ca platitor de impozit pe venituri din salarii;
  • Formular 061 – pentru firmele care nu se incadreaza la minim 5 angajati la punctul de lucru.

Ce formular se depune la inregistarea punctul de lucru, acelasi formular se depune la inchiderea acestuia.

Atentie! Daca la punctul de lucru care se inchide a existat casa de marcat, atunci se impune predarea memoriei fiscale si dezinstalarea casei de marcat.

Citeste despre “Defiscalizare casa marcat si predare memorie fiscala ANAF”

Cum te poate ajuta Reinvent Consulting?

Inchidere punct de lucru Registrul Comertului:

  • 210 de lei, daca punctul de lucru este  in Bucuresti sau in Ilfov;
  • 310 de lei, pentru celelalte judete.

Preturile din oferta noastra includ taxele la Registrul Comertului, onorariul si TVA.

Inchidere punct de lucru ANAF: 300 lei.

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 13 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4)021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail firma@reinventconsulting.ro. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting/

Da share la acest articol!

Related Posts

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *