Rubrica de Marti: Intreaba un Expert! Schimbarea administratorului unui SRL se declara la ANAF?

rubrica de marti, Reinvent Consulting

Scopul nostru este acela de a sustine dezvoltarea unei comunitati de business bine informata si de a crea un mediu de afaceri cat mai competitiv!

Expertii Reinvent Consulting sunt alaturi de tine pentru a-ti oferi solutiile si raspunsurile potrivite, pe linie juridica si financiara. Asadar, cu ce te putem ajuta? Intreaba-ne! Suntem aici pentru tine!

Intrebarea de astazi se refera la declararea la ANAF a mentiunii de schimbare administrator SRL.

Doamna Cristina Manu intreaba:

Buna ziua, Schimbarea administratorului unui SRL se declara la ANAF? Multumesc.

Doamna Ramona Bajanaru, Director juridic Reinvent Consulting, raspunde:

„Buna ziua,

In cazul in care un SRL face mentiunea de schimbare a administratorului, nu este necesara declararea acestei modificari la ANAF.

Din februarie 2017, s-a eliminat aceasta obligatie de a declara schimbarea administratorului la ANAF, prin completarea si depunerea formularului 088.

Schimbarea administratorului se inregistreaza prin mentiune la Registrul Comertului. In acest sens, actele necesare pentru schimbare administrator SRL sunt:

  • cererea de inregistrare;
  • actul modificator al Actului Constitutiv, insemnand hotararea Adunarii Generale a Asociatilor, daca exista mai multi asociati,  Decizia Asociatului Unic, in cazul in care SRL-ul are un singur asociat sau Actul Aditional;
  • Actul Constitutiv actualizat;
  • declaratie pe propria raspundere a noului administrator, conform careia sa accepte numirea si din care sa rezulte ca indeplineste conditiile legale pentru detinerea acestor calitati, in original;
  • actul de identitate al noului administrator sau al noului reprezentant al persoanei juridice care indeplineste aceasta calitate – in copie conforma cu originalul;
  • specimenul de semnatura, in original, al administratorului;
  • imputernicire speciala avocatiala sau delegatie pentru persoanele desemnate sa indeplineasca formalitatile legale – in original;
  • dovezile privind plata taxelor/ tarifelor legale.

Reinvent Consulting va poate ajuta cu mentiunea schimbare administrator (mentiune Registrul Comertului):

  • 480 RON -(toate taxele juridice, TVA si onorariu incluse) pentru un SRL cu asociat unic cu sediul in Bucuresti-Ilfov.
  • Daca e vorba despre un SRL cu mai multi asociati, se adauga 50 RON/ asociat in plus.
  • Pentru firme cu sediul social in alt judet, se adauga suma de 100 RON.”

Aboneaza-te la newsletter!

Aboneaza-te la newsletter!

Pentru informatii suplimentare sau pentru a ne adresa intrebarea ta, ne poti contacta la numarul de telefon 021-318.69.60 sau pe adresa de e-mail: firma@reinventconsulting.ro.

Consultantii nostri iti stau la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00 – 17:30.

Alege din start cea mai buna solutie pentru afacerea ta!

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting/

Da share la acest articol!

Related Posts

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *