Procedura somaj tehnic – restaurante, hoteluri, cafenele, cluburi, cazinouri, cabinete

Procedura somaj tehnic - restaurante, hoteluri, cafenele, cluburi, cazinouri, cabinete Reinvent Consulting
Procedura somaj tehnic – restaurante, hoteluri, cafenele, cluburi, cazinouri, cabinete Reinvent Consulting

Procedura somaj tehnic  – restaurante, hoteluri, cafenele, cluburi, cazinouri, cabinete – societati care  sunt nevoite sa intreprupa partial sau total activitatea economica, conform Decretului 195/ 2020, in contextul epidemiei de COVID-19: ce trebuie sa faca angajatorii?

  • Angajatorii, ale caror activitati sunt vizate de Decretul 195/ 2020, in vederea incadrarii angajatilor pentru somaj tehnic, trebuie in prima faza sa suspende contractele de munca ale angajatilor;
  • Suspendarea contractului de munca pentru somaj tehnic se inregistreaza in REVISAL cu o zi inainte de data aplicarii;
  • Angajatorii vor solicita certificatul de urgenta de la Ministerul Economiei Energiei si Mediului de Afaceri, de indata ce va exista procedura prin Ordin. Momentan se asteapta metodologia prin care Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri elibereaza  acest certificat;
  • Angajatorul va calcula indemnizatia bruta, va stabili CAS, CASS, impozitul datorat. Nu se aplica CAM la aceasta suma;
  • Se trimite catre ANOFM/ AJOFM via e-mail actele necesare pentru incadrarea salariatilor in vederea acordarii somajului tehnic. Dosarul va cuprinde:
  1. certificatul de urgenta – certificatul se va solicita online de pe site-ul http://prevenire.gov.ro/, platforma care va contine o sectiune dedicata in acest scop;
  2. Solicitare catre AJOFM;
  3. Lista cu persoane al caror contract este suspendat;
  4. Emailul la care se trimite este : ID numele județului@anofm.gov.ro
  • Angajatorul primeste de la AJOFM indemnizatiile brute in maxim 30 de zile de la depunerea cererii;
  • Angajatorul are obligatia sa declare si sa vireze contributiile si impozitul aferent indemnizatiei de somaj, pana la data de 25 ale lunii  urmatoare incasarii;
  • Plata se va realiza de AJOFM in maxim 30 zile de la depunerea cererii, cerere care in luna curenta se depune pentru luna precedenta;
  • AJOFM vireaza fondurile aprobate angajatorului, acesta are obligatia de a vira de urgenta sumele catre angajati.
REINVENT CONSULTING – alaturi de antreprenori! 
Ne ocupam de intocmire si depunere dosar somaj tehnic la  ANOFM si AJOFM-uri. 

Important! ACTIVITATEA REINVENT CONSULTING continua in contextul coronavirus! TOTUL se depune exclusiv online, in baza semnaturii electronice pe care o detinem, in conditiile in care, timp de 30 de zile, Registrul Comertului nu mai accepta depuneri fizice la ghisee!

 

Aboneaza-te la newsletter!

Aboneaza-te la newsletter!

 REINVENT CONSULTING:

 INFIINTARI FIRME:

 OFERTA: Infiintare firma GRATUIT cu abonament de contabilitate achitat in avans pe 6 luni.

  • 150 RON/ luna – fara activitate, cu plata in avans pe 6 luni (900 RON);
  • 230 RON/ luna, pentru maximum 10 de documente (fara salariati), pentru plata anticipata pe 6 luni (1.380 RON);
  • 350 RON/ luna, pentru maximum 20 de documente, fara salariati, pentru plata anticipata pe 6 luni (2.100 RON).

 GAZDUIRE SEDIU SOCIAL – orice sector Bucuresti

  • 6 luni – 65 euro + tva;
  • 1 An platit + 1 An GRATUIT – la doar 120 euro + tva;
  • 2 Ani platiti + 2 Ani GRATUIT – la doar 220 euro + tva.
  • In cazul in care alegeti serviciul de gazduire pentru o perioada mai mare de 1 an, dupa primul an, conform legislatiei in vigoare, se face mentiune de schimbare sediu social pe alt cabinet de avocat situat tot in cadrul cladirii de birouri apartinand Reinvent Consulting – costul este de 420 RON, dupa fiecare an de gazduire (toate taxele incluse).

 MODIFICARI ACTE FIRMA: onorariu de la 210 lei + taxe juridice.

Misiunea noastra: formarea unei comunitati de antreprenori informati, bine pregatiti, la curent cu actualizarile juridice si fiscale!

Reinvent Consulting este marca Grupului de firme REINVENT. Reinvent Consulting are 14 ani de experienta in domeniul serviciilor integrate privind infiintarea de societati comerciale, evidenta contabila, inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului (schimbare sediu social, modificare obiect de activitate, deschidere/ inchidere punct de lucru, cesiuni parti sociale, numire/ revocare administrator), inregistrari marci la OSIM si alte servicii conexe dedicate societatilor comerciale.

Daca nu detineti o proprietate unde sa va puteti inregistra sediul social al societatii comerciale, va punem la dispozitie serviciul de gazduire de sedii sociale.

Pentru detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon (+4)021.318.69.60 sau pe adresa de e-mail firma@reinventconsulting.ro. Unul dintre consultantii nostri va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30.

www.reinventconsulting.ro

https://www.facebook.com/reinventconsulting/

Da share la acest articol!

Related Posts

Related Posts

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *